Happy Stones schilderen van zaterdag 2 Mei. Was geslaagd! Er deden zo'n 20 kinderen mee. Volgend jaar weer!

Reactie plaatsen

Reacties

Hans Labrijn
een maand geleden

Er deden ongeveer 20 kinderen mee. Was erg geslaagd. Edith Zuidema, bedankt voor het organiseren. Volgend jaar weer!

Christel Groot-Huiting
een maand geleden

Gezellig, een leuke en creatieve (nieuwe) activiteit!